FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Absolut är det så, men delade resurser är alltid delade resurser vilket är själva principen bakom webbhotell. Därför varierar de stort mellan varandra och samma webhotellspaket på samma server kan också variera över tid. Ytterst få webbhotellsleverantörer (om någon?) har hårda quotas (dedikerade resurser) satt på CPU, minne, IOPS, disklatens, bandbredd etc.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara som en FYI så ringde inte Binero som dom meddelade att dom skulle... säger väl en del om deras kvalitet kanske.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl ändå självklart att de inte vill göra en undersökning när de precis legat nere? Det är helt meningslöst, det är i normalläge man vill göra en kundundersökning för att ha någon som helst nytta av den.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Min åsikt: om din verksamhet är kritisk, undvik shared hosting i form av webbhotell. Satsa hellre på VPS eller egen hårdvara.
Det har inte nog poängteras i trådar om just webbhotell (vilket egentligen gäller det mesta du köper): du får vad du betalar för. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Binero har enormt stor skillnad i kvalitet mellan olika supportpersoner, nya och erfarna gissar jag. När jag får ett första goddag yxskaft-svar så brukar jag alltid sluta resonera redan där och be att få eskalera till supportchefen eller liknande, det brukar fungera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2016-09-16 klockan 11:01 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Markus!
Har kollat ärendet som du hade med supporten och kan inte annat säga att vi beklagar att du inte fick den hjälp du behövde från oss. Problemet är komplext men du ska få bättre bemötande och hjälp från oss. Om du känner att du vill göra ett försök till så kan jag hjälpa till och kolla på problemet om du vill, har i alla fall lagt mig själv som kontaktperson i ärendet så om så är fallet så tveka inte att höra av dig där i så fall så tar vi det där ifrån. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|