FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad har du för ctr? That's the name of the game
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du bör ligga runt 15% ctr om du vill ha bra priser på klicken. Se till att slipa upp din annons lite. fixa röd border och lite sånt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
På bilden som man laddar upp till annonsen menar du? En CTR på 15% kan ju inte vara det enklaste att uppnå.. Några tips på mer än röd border på annonsen som gör att användarna blir mer klickbenägna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eftersom du är en direkt konkurrent till oss vågar jag inte ge dig allt för mycket tips, men sätt dig in i facebook annonsering och kombinera datan med analytics. Tar lite tid men sparar mycket pengar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Senast redigerad av MrClick den 2015-02-08 klockan 22:40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
ingen aning om vad för typer av annonser du kör just nu men det verkar inte fungera. Kör bara weird saker så folk vill klicka.
Kör du diet-produkter t.ex. så kan du köra bilder på konstiga frukter. Kör du teeth-whitening så kör bilder på någon med stor mun eller stora lysande tänder. Använd memes, rita konstiga saker i paint. Allt som sticker ut kommer ge dig högre CTR. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ok, jag råkade trilla in i en lite äldre tråd, men jag tyckte den var intressant. Kan vi inte få se lite exempel på annonser som ni tycker fungerat bra?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|