FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Hade nog sett till att hyra några livakter också som campar utanför min lägenhet =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är så jävla ful så ingen mediakanal skulle vilja ha med mig att göra så rätt lugnt på den fronten.
Men skulle lagt hela beloppet på att utbilda mindre intelligent folk att lära sig att sitt egna svar skall vara UNDER inlägget som man citerar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle nog starta någon typ av mindre hjälporganisation som hjälpte till att bygga upp byar i fattiga delar av världen. Skulle nog inte skänkt så mycket till andra organisationer då man vet att dom tar en stor del av pengarna i egen ficka. Men som sagt en stor del hade gått till behövande människor både i Sverige och världen.
Sedan skulle jag nog köpt en riktigt fin kåk på någon tropisk ö och ett sommarställe på Kanarieöarna. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag hade nog skänkt bort hälften till olika välgörenhetsprojekt (alternativt byggt upp något helt eget över en längre tid), köpt roligheter till nära släktingar, lagt pengar i att utveckla den egna verksamheten och sen sparat resten och levt ungefär som nu
![]() Att jag skulle vinna pengar är dock högst osannolikt då jag aldrig köper lotter ![]()
![]() |
Svara |
|
|