FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Själva itextsharp-dllen går inte registrera och jag gissar att den inte ska registreras med regsvr32? Jag har både testat göra installationsprogram, men i övrigt reggar jag via regasm och gacutil. exe-filsprojektet? Ska testa att lägga ut allt i ett helt nytt projekt, kompilera om det projektet och se ifall det funkar bättre. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men vad jag menar är att du ska börja med att bygga ett exe-filsprojekt som använder COM i stället för NET för att få bättre debuggingmöjligheter. När du väl får COM-DLLen tt fungera med en EXE-fil så vet du tt det inte är fel på DLLen, utan då är det något annat fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Värt att tänka på är också att om du kör 64-bits Windows att ställa om din applikationpool så att den kör i 32-bitars-läget. Annars kommer det inte att fungera. (är min erfarenhet ivf)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu lagt över hela koden i klassen i ett helt nytt projekt och registrerat en helt ny DLL.
Funkar utmärkt att anropa via ASPn på min utvecklingsserver http://localhost/ men på den skarpa servern så blir det precis exakt samma felmeddelande som i mitt huvudprojekt :/ Argh, funkade inte att separera ut hela koden i ett eget projekt heller.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som har någon fler teori? :/ frustrerande detta.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|