FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får jag fråga, vad betyder egentligen förlag för ebook i Sverige?
Sätt upp några kampanjer själv och sälj den direkt från en egen hemsida? Då kan du ju även passa på att samla på dig en lista med emails från kunder du kan sälja till i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur bär man sig åt för att få ut boken i de stora bokhandlarna på nätet som Adlibris, Bokus, Bokia mfl? Kan man göra det själv eller måste man ta hjälp med detta. Ser att Vulkan kan garantera att din bok finns att köpa där. Då borde man kunna göra det själv?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De flesta titlarna distribueras via Elib som är en grossist av eböcker i Sverige. De flesta (om inte alla) som säljer eböcker i Sverige är anslutna till Elib.
Jag antar att man behöver gå via ett förlag för att få sin bok via Elib, Vulkan är ett. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Testa Solentro.se! Jag hjälpte en person att skriva en fysisk pocket där och det fungerade klockrent och den färdiga produkten såg mkt bra ut. Tror att de har renodlade e-bokspaket också. Har själv skrivit en bok på några 100 A4 och då kommer jag vända mig till dem, det får dock vänta tills våren pga tidsbrist. Lycka till!
Mvh |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|