FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nja, de har ju redan hälften så många användare som Facebook, ca 600 miljoner.
Dock tror jag det är en siffra man skall ta med en viss nypa salt. Helt plötsligt var jag själv medlem där genom någon knapptryckning på "något annat Google-konto". Jag gillar inte (heller) att de kopplat ihop YouTube-kommentarer med Google+. Känns lite som fackförbundens kollektivanslutning till Socialdemokraterna på åttiotalet. ;-P
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2013-12-23 klockan 20:09 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Google Wave. Kommer ni ihåg hysterin med invites?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Myspace var ju störst till Facebook dödade dom.
Var på intervju på torget som säljare Ken valde bort det. Tredje största internetleverantören telenordia som numera är glocalnet Minns Altavista som man skulle lära sig söka med och till med hade tv-program om hur man sökte. Minns alla gamla mailleverantörer som rocketmail etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det hette den ja! Den småbisarra (fast aningen nyskapande) chatten där man gick omkring med figurer i olika rum... Måste tillstå att jag testade den ett par-tre gånger.
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Hotbot, Yesbox, Funplanet, Angelfire, Safe-Audit! Good times!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kungen.nu.
|