FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Dessutom så står det klart och tydligt om du klickar på telefon och sedan den svenska flaggan vilka tider som den svenska telefonsupporten har öppet. Jag tror dock att segheten som folk upplever med Atomia har med både hårdvara och Atomia att göra, och inte enbart Atomias system. Vi har testat vårt nya och det flyter på hur bra som helst, vi har ju så klart inga kunder där nu så det är svårare att säga hur det kommer se ut när vi fyllt systemet med kunder. Men jag är rätt säker på att det inte kommer gå "Segt som sirap" ![]() Med vänlig hälsning, Fredrik Senast redigerad av Frebjo den 2013-11-08 klockan 11:46 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Tyvärr har ju Atomia andra begränsningar vad gäller egen utveckling som ni knappast kan lösa hur gärna ni än vill men där har ni förstås varit minst lika låsta innan bytet. Där ligger Loopia två steg före fortfarande. Jag gillar personligen Crystone som webbhotell tack vare en riktigt bra drift (åtminstone för egen del) även om jag ogillar företagets marknadsföring och kontrollpanelen ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-08 klockan 11:57 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Ja vi har ju självklart diskuterat alla saker med Atomia, då vi märker vad andra personer säger om systemet här på WN så vi inte hamnar i samma sits. ![]() Vi gillar inte heller kontrollpanelen hehe, men den kommer snart vara historia hoppas vi på! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Servage, är detta era utskick eller är det phising försök?
Screjpade epostadresser från våra supportsidor.. Hemsk svenska förövrigt. "Du får detta erbjudandet då din e-postaderss [email protected] är anmäld till Veckans-Erbjudande, sidan där du får veckans absolut hetaste erbjudanden direkt till din mail! Om du inte vill ta emot flera erbjudanden så kan du enkelt http://news.veckans-erbjudande.com/unsubscribe.php?M=4639813&C=980db2786098343929afd3 87d09a6a79&L=21&N=93">avregistrera dig. **Sevage har inget med detta utskick att göra. Kan du inte läsa mailet? http://news.veckans-erbjudande.com/display.php?M=4639813&C=980db2786098343929afd387d0 9a6a79&S=93&L=21&N=74">Klicka här!"" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Nej detta är en Affiliate till oss som skickat detta, jag kontaktar dom direkt. Tack för informationen! Med vänlig hälsning, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har också fått de där mailen i några veckor nu. Riktigt dålig stil med att scrapa våra mailadresser sådär..
Extremt oseriöst. Men man kanske inte kan vänta sig mer?.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja det känns ju lite illa..
Vi har inte anmält oss till något "veckans-erbjudande" och får runt 10-15st sådana i månaden nu på alla våra adresser. support, ekonomi, abuse mfl. Avanmäler man sig så byter dom bara domän och skickar från nån ny lista med samma innehåll. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|