FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om Google etablerar en massa TLD:er endast för att sitta på dom, och inte låter folk registrera sig/ gör något förnuftigt med dom själv så tror jag det blir ramaskri på internet. Om ingen stor aktör bär fram en tld, så finns det inte nog med styrka för marknadspenetration mot dom redan etablerade tld:erna. Iallafall inte för att bli något annat än en skyddsregistrering eller sekundärdomän. Jag hoppas personligen verkligen att vi ser fler tld:er som klarar att etablera sig, och finna sin kundgrupp, det vore helt enkelt bra för marknaden tror jag. OT, ansökningar som .sca etc måste ju vara helt värdelösa? Känns som att vinsten verkligen är minimal, om inte helt utebliven, så många sidor kan inte finnas i SCA koncernen att man behöver en egen toppdomän? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
google har ju fått igenom en hel del av sida ansökningar, bland annat:
.mail, .buy,.play,.store,.web. frågan är ju vad google har för planer, dom har ju ganska stor makt att styra t.ex hur domänerna rankar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
där ser man vilka toppdomäner som google kommer erbjuda. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Ni får plocka bort länken om det är för mycket reklamspam över detta inlägget, men hur som helst...
Det börjar närma sig, rykterna säger att "Donuts" kommer att inleda sunrise redan i november iår! http://www.domannyheter.se/index.php...ner-i-november |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Själv gillade jag Berkens inlägg igår om Schilling och Uniregistry. Frank är min idol
http://www.thedomains.com/2013/10/03...stry/#comments |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|