FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är inte högskoleproven upphovsrättskyddade?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst är dom de. Vi har varit i kontakt med högskoleverket an.g detta, men de är lite långsamma på att svara, hoppas få lite feedback nu i veckan.
Tror dock inte att dom skulle beröras speciellt mycket. Vi har byggt ett hobbyprojekt ideellt som tillhandahåller en tjänst gratis som hjälper användare att bli bättre på hp-provet. Av någon anledning får jag för mig att dom inte skulle ha något emot idéen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Här är lite teknisk information om någon är intresserad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ni några planer på att lägga in fler prov?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
En viktig aspekt när man tränar iför högskoleprovet anser jag vara att simulera de gamla testen, dvs samma upplagg, på samma tidsgränser. Kan vara funktionstips att lägga upp den möjligheten. Det vill säga ej köra alla uppgifter av en typ i rad utan att få det uppdelat i test på exakt samma sätt som proven är upplagda.
Som sidonotering är jag dålig på att använda tester själv men försöker greppa hur man får in nästan 600 (användbara) tester på den siten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
423 commits och över 20k ändringar sedan förra posten.
Några utav de saker som är nya och synliga är
Kom gärna med mer feedback. Citat:
![]() Skenet bedrar, de användaren ser på frontenden är bara toppen av isberget. De krävs en hel del logik och således en hel del tester för att te.x hämta alla statistik och annan användbar data. Till historien hör även att vi har en administrationspanel som är en applikation i sig – något användaren inte ser. Vi ville ha möjligheten att ladda upp och komplettera nya prov, enkelt, snabbt och felfritt, där av den stora mängden kod och tester. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Satt nu ikväll och övade ORD-delen, tack för en bra sida. Verkar dessutom vara välgjord.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hur som, riktigt snygg tjänst. Kul att se så mäktiga projekt i rails. Är själv bara nybörjare men blir glad i hatten av att se andra använda det. Rock on! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Siten är nu responsive. Skulle vara jätteroligt om man kunde få lite feedback på hur det hela fungerar på mindre skärmar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |