FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Avser att sadla om och satsa på resebranschen i stället och därmed göra mig av med mina DF-sidor. Fakta kring försäljningen:
-Har jobbat småskaligt aktivt med sidorna under 2 månader. -16 sidor under toppdomänerna .com, .se, .mobi och .de ingår. -Totalt 190 aktiva medlemmar varav 166 st kommer från de 3 största sidorna. -Totala inkomster under de två månaderna 69€. -Sidorna är spridda över olika nischer. -Har lagt ner ca.3000 kronor på adwords. -Det är både internationella och svenska sidor blandat. -En blogg/dejtingguide där sidorna marknadsförs ingår. (den har 330 unika besökare de senaste 2 månaderna) tld:.nu -Finns en del inlänkar från diverse länkkataloger samt ifrån andra dejtingguider på nätet. -Har köpt en del bilder till sidorna och därmed ändrat utseendet på dem, har även skrivit texter på en del av sidorna. -Har lagt ner en hel del kärlek och tid så det största förarbetet är gjort, nu återstår bara att marknadsföra sidorna fullt ut. -Kostnad för överföring av domänerna åläggs köparen.(blir inte så dyrt eftersom det bara är 1 .nu-domän) Jag föreslår att en budgivning börjar på 12 000:- Köp nu för 22 000:- Säljer som företag (ex.moms.) Mer info erhålls via PM. / |
||
![]() |
![]() |
|
|