FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sanningen att säga hade jag gjort en adult datingsajt på domänen, tog bort den när firstdate hörde av sej och menade att dom hade ensamrätt på det namnet vad gäller dating i Europa.
I stället för att bråka om det gick jag med på att sälja domänen billigt till dom! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Uppgörelse ska ske via oss och inte direkt via våra Affiliates, hur ska vi kunna kontrollera vilka som har fått betalt och ej. Ge oss en återkoppling så vi kan lösa detta i stället så fort som möjligt. MVH Affiliator Senast redigerad av Affiliator den 2012-11-19 klockan 14:07 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi är egentligen inte intresserad av att föra denna typ av diskussion i en tråd på ett forum men jag vill bara klargöra att zanox inte arbetar med sk adulttrafik. Vi har klara Terms & Conditions gällande detta samt en Code of Conduct som definierar vad som är accepterat och inte i vårt nätverk. Vuxenrelaterad trafik är inget som vi, eller våra annonsörer, är intresserad av. Varken på Firstdate eller på andra program. Det ska också sägas att vi aldrig fått klagomål från Firstdate gällande detta. De transaktioner som bestrids gentemot zanox har inget att göra med vuxentrafik och därför vill vi verkligen markera när trafiken i vårt nätverk smutskastas på detta vis. Våra publishers håller hög kvalitet. Vänliga hälsningar, Per Johansson Head of Sales Operations Scandinavia e-mail: [email protected] M: +46 (0)739 62 89 89 T: +46 (0)8 441 52 34 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
1. Vi på Affiliator har inget intresse att driva denna typ av diskussion öppet men måste kunna förklara oss mot denna typ av missförstånd. 2. Via Affiliator har Firstdate aldrig haft ersättning för Iviews eller Postviews och heller aldrig fakturerat för det. 3. Affiliator har heller ingen adult trafik i nätverket. 4. Förhoppningen med svar på denna tråd är att Firstdate väljer att lösa ärendet och att vi kan göra utbetalningar till affiliates som kört Firstdates program. MVH Affiliator Senast redigerad av Affiliator den 2012-11-19 klockan 15:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt lilla ärende har väl inte så mycket med tråden att göra kanske, men pengarna för firstdate.xxx är på väg nu i alla fall.
Så jag kan inte skylla firstdate för att strunta i fakturorna helt och hållet längre! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt tur att jag fick upp den här tråden.. har gått senaste veckan och funderat på att börja arbeta med Firstdate och faktiskt satsa ganska hårt på deras affiliateprogram vilket jag inte ska göra nu..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har fått betalt från Firstdate genom Double, efter ett antal månader, har inte fått allt jag tjänat in men en del..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sluta marknadsföra FD genom svenska nätverk så får ni säkerligen betalt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |