FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Efter samtal med posten har jag inte blivit klokare,
Dom menar att jag skall lämna in mina paket från pacsoft till företags centret ( men använder jag skicka direkt går det bra att lämna in det till ett ombud ) Efter 1a Januari kan man inte längre lämna in skicka direkt paket hos ombud utan detta skall även också lämnas in till företags centret. Då frågar jag "Men ni håller ju på att avveckla era företags center" en tystnad uppstår och jag skall bli vidarekopplad till hennes kollega, jag vet inte om det var avsiktligt eller om hon har korv fingrar men mitt samtal kopplades bort... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och nu är deras tjänster nere resten av dagen, detta var DROPPEN! :@
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har haft väldiga problem med DHL, jag har flera gånger blivit tvungen att köpa dubbla försändelser efter att första mystiskt försvunnit i terminalen för att sen dyka upp ca 30 dagar efter beräknat leveransdatum. Alltid någon dag innan de enligt avtal måste kompensera..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Inga problem och då menar jag verkligen inga större problem ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Pest eller kolera till ett billigare pris. Har kört DHL i över ett år och det krånglar inte mer än Posten. Samma typ av arbetare som jobbar på båda företag så det skulle vara otroligt om den ena är bättre än den andra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Upphämtning ingår i paketpriset, så ring till Posten så bokar du en tid när de kan hämta paketet/paketen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Posten gräver inga gravar, dem anpassar sig efter samhället.
Dock så är dem otroligt dyra Senast redigerad av Holmgren den 2012-10-11 klockan 09:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känns som att DHL inte har lika många utlämningsställen?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|