FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Sedan en sak till, på startsidan:
Under dem 4 kolumnerna kanske ni kunde få med en summering av era garantier & villkor. (typ 2 rader hög) Ev 2 kolumner till med konsumentutlåtanden (foto + beröm + 5 stjärnor) hade varit nice eller en trustpilot modul i sidokolumnen. Senast redigerad av lilljebjorn den 2012-09-02 klockan 04:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det lilla tunna strecket under varje produkt förvillar, det borde vara som en skiljelinje mellan all info som hör till en specifik produkt, nu kan man vid en snabb blick få intrycket att texten direkt under strecket hör till den underliggande produkten.
Copyright-texten långt ner på första sidan: © 2012 The iWallet - Din stiliga iPhoneplånbok TIW HB Skansbergsvägen 42A 141 70 Segeltorp Sweden Syns skitdåligt i och med att det är ljusgrå text på vit bakgrund, borde vara bättre kontrast. När man klickar in sig på produktsidan så ligger knapparna för G+1, Tweet och Gilla, samt betyg och recensioner mitt i den centrala bilden där jag förväntade mig att hitta en utförlig beskrivning av produkten och dess egenskaper och fördelar. Jag tycker att omdömen och refernsknappar ska ligga under produktbilden och ha lite mindre framtoning, dvs vara mer diskreta jämfrt med produktbeskrivningen. I det stora hela tycker jag dock att siten verkan användbar och lättnavigerad. Som besökare och användare skiter jag fullkomligt i om den är snygg, bara jag hittar det jag är intresserad av och att det känns lätt och bekvämt att kika runt på sajten. Dessutom tycker jag sajten har hittat en intressant nish som jag inte sett förut, kan nog hända att jag spontant kommer att rekommendera en och annan att kika in där. TheiWallet.se tror jag är värt att lägga på minnet..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Se över formatering av text och dylikt, när jag läser så blir det automatiskt särläsning i mitt huvud.
Exempel: Url: http://theiwallet.se/index.php?route...formation_id=8 "Ska du iväg på en tåg resa" "The iWallet en unik funktion ”Movie stand” integrerat" "Är du trött på stora och osmidiga skall?" "skall? eller andra plånböcker som inte erbjuder den " " På backsidan" Ja, du förstår säkert min poäng. Använd Word om du är osäker på stavningen. (Kan finnas stavfel i min text, bjuder på dem, är rätt sent) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Fixa ett "fast" nummer till kundtjänst. Det kostar knappt något och går att få kopplat som ett virtuellt nummer till din mobil. Eller en mobil växel. 99:- / mån hos Tre
Ser betydligt snyggare och seriösare ut |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Föredömlig sida. Lättnavigerat, stilrent, översiktligt och trovärdigt. Kan hålla med "hnn" om att ett fast nr till kundtjänst ökar trovärdigheten ytterligare. Loggan skulle kanske lyfta med en detalj i varmare färg, som pricket över i:et exempelvis, men är den spikad så är den... Annars kalasbra. Fyra kokosnötter av fem av mig. Ellar va fasiken 4,5 av 5! Ps. Riktigt snygga produkter också. Hade jag inte bott i Thailand hade jag nog köpt själv.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-09-04 klockan 10:15 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||