FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
yakuzaemme,
Verkar inte dum alls, hoppas du får mycket nytta och nöje med den! Har aldrig testat den modellen, men förmodligen ett alternativ till Mac 15".
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har redan en 22" skärm till min stationära ifall att jag känner att skärmen blir för liten.. så det blir inget problem
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om man vil kunna ha ett högt arbetsflöde ska man kunna koppla två stora skärmar runt 26 tum. Välj en PC med intel core i7.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Håller med ToBad, själv är jag ny med hela design loppet, har en pc med intel core i7 och med två 27" skärmar inkopplat, har skaffat även en Mac Air som använder på bussen. sitter ca 3 timmar på bussen dagligen och då vill man gärna ha något litet att bära med sig.
Har dock trimmat min Air till max vid beställningen och är super nöjd med detta. Små jobb, att skriva artiklar m.m klarar man på en 13" och sedan om man vill gå igenom det hela hinner man oftast göra på kontoret eller hemma. Jag kör en del kopy-paste och då två skärmar är bekväm. Jag är ny till Mac världen, men , man it just works, i love it. Mina egna åsikter och vist gillar vi olika. ps// hörde att Mac sänker priserna på sina bärbara nu, go for it Senast redigerad av John Adams den 2012-09-05 klockan 18:48 Anledning: PS// |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|