FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kör amerikanskt netflix och har kört det i ca 3 månader. Funkar hur bra som helst och kommer nog inte gå över till den nordiska versionen...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men kommer nog överväga att köra Svenska i framtiden "då det är detta man väntat på". Senast redigerad av BarateaU den 2012-10-15 klockan 15:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
2cool - spoofar du din IP då eller? Har kört det länge i USA men inte här då de inte hade rättigheterna här då...
Gillar det skarpt men min stora fråga är nu när jag kör Viaplay... är det bättre än Viaplay? Gillar även lite live fotboll mm där... älskade dock Netflix i USA. Har vänner i sydamerika dock och de säger att utbudet varierar enormt med vilken marknad som gäller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() http://www.unblock-us.com/ Kostar dock 5USD men det är det värt. Funkar hur bra som helst. Finns säkert gratis-alternativ oxå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Yes, kör unblock-us. Använd den här guiden om ni är osäkra: http://slowmove.se/rulla-netflix-pa-...-tv-i-sverige/
Tidigare idag blev det även bekräftat att netflix swe har begränsat utbud jmf mot usa's version. Dock verkar det som att swe har Universal som usa inte har. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har signat upp för gratisperioden, så får jag se vad jag tycker. Att döma ut det för att utbudet är mindre än amerikanska känns poänglöst, jag baserar det på huruvida jag trivs med tjänsten eller ej.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
htiawe - absolut är det så - men utan filmer och utbud där inne så går trivselfaktorn ner dramatiskt. :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Kvaliteten har väll varit en stor skillnad jämfört mot viaplay vad jag förstår.
HD brukar funka utan problem med netflix, men de gånger jag kikat på viaplay så har kvaliteten varit usel, kan dock säga att jag nog enbart sett live sändningar på viaplay. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Jag tycker utbudet är bättre än jag väntat mig vad gäller amerikanska produktioner men sämre än vad jag väntat mig gällande de svenska.
Jag tror nog de kan lyckas ganska bra som det ser ut nu. Men det är ju ingen konkurrent till nedladdning av nya tv-serier eftersom de ofta visar 1 eller 2 säsonger efter den aktuella. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|