FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skulle vilja säga att den gör sin google dance, men det e jag.. ha tålamod och fortsätt med det du gör så kommer den upp igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill bara säga att sidor kan rasa utan någon anledning för att sedan komma upp igen, blev väldigt frustrerad när en av mina sidor rasade från ingenstans, utan någon anledning, detta fixade sig utan att jag behövde göra något.
Kolla på min graf: http://gserp.se/Search/dipdye.se/dip%20dye, den går upp och ner mellan 1-3 konstant, ibland till 200+, efter en eller två dagar är den uppe på 1 igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Använd webmaster tools för att få koll på placeringar på viktiga sökord med. Där går numer att se genomsnittsposition. Mkt behändigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
FEL - Ta gärna bort
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-07-26 klockan 10:56 Anledning: Dubbelpost |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har samma erfarenhet som kw_wasabi. Det finns en hel del Google-översatta sajter med utmärkta placeringar. Dessvärre uppfyller inte Google alltid sin egen tes och mål om att utmärkta sajter skall dominera SERP:ens förstasida. Men det är väl ett tecken på att all "manipulation" inte kan genomskådas. Men har man tålamod och jobbar långsiktigt är det förstås kvalitet som vinner i längden. Googles algoritmer kommer bara bli bättre med tiden (inkluderat vissa "snedsteg"). Om jag skall ge ett enda råd till nya webbmästare, blir det nog att tänka långsiktigt och alltid sträva efter kvalitet och orginalitet.
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Gamla tekniker för att ranka bra upptäcks och beivras av Google, ny tekniker tillkommer som så småningom går samma öde till mötes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Update:
Jag har inte editerat något på sidan sedan tråden skapades, rätt mysko "graf" jag fått med tanke på detta tycker jag. Nu är jag är ännu mer förvirrad nu än när jag började. http://gserp.se/Search/ssangyong.nu/ssangyong |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hände något roligt i vecka. En herre från en reklambyrå i malmö ringde och var väldigt nyfiken på min sida.. han har tydligen fått till uppgift av ssangyong sverige att skapa ssangyong . se och var inte så glad över att hitta min sida att börja konkurrera med. han viste inte om han kunde "få sina advokater att stänga ner min sida" eller om han skulle köpa upp den. Han skulle återkomma efter något möte. Nu ser jag att ssangyong . se är på g upp så nu behöver jag er hjälp för att tävla lite
![]() Nu skulle jag behöva er hjälp med att få upp sidan på första placeringar för relevanta sökord tex: ssangyong ssangyong sverige ssangyong svenska återförsäljare m.m Alla tips mottages! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|