FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
700k för en fem bokstävers... då borde jag alltså få mer för min fyra bokstävers :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Absolut inte! Mycket mindre om det är rqzy.com
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har du fått nåt svar Simon? jag har platinum medlemskap på dnforum.com och kan tex skriva en tråd åt dig i "domänvärderingar" där om du inte är medlem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har tidigare bland annat erbjudit 200,000 kronor för en parkerad sida (tre gånger dessutom) men inte ens fått svar (har skickat till whois-mailen). Sidan är fortfarande parkerad och har varit så i MINST tio års tid. Det finns nog en del rika knösar som inte släpper sina favoritdomäner i första taget. Helt enkelt för att de inte behöver pengarna.
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du vill kan du pma mig.
Har handlat med hyfsat dyra namn innan och vet ett 7 bokstäver (ord) som är eller var till salu för $8k tycker det låter dyrt med $10k om det är ett ord + en bokstav. Måste det vara det namnet eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Personen svarade inte ens på mitt $10k bud, trots att han inte ens vet ifall jag kunnat erbjuda honom mer. Jag har fått loss .ORG:en för ca $1k, en bråkdel av vad han ville ha för .COM:en
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
de största och bästa portföljerna i världen kör på den metoden :/ för många bra namn för att utveckla individuellt. dock börjar fler och fler av dem köra deals med drivna entreprenörer mot delägande, så om det är någon av de största kan du alltid testa det alternativet. De vet ju självklart om att deras tillgångar ökar i värde över tid (generellt, premium com), därför är de inte motiverade säljare
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo, det är bara det att jag personligen tycker det är lite sjukt att de har så gott ställt att de låter en premium domän ligga år efter år
![]() Sen kan ju inte en .COM (utan content) vara värd 100 ggr mer än motsvarande .ORG? Det tycker jag verkar orimligt, så han får nog behålla sin domän... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|