Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fler funktioner på länkförkortare?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-12-25, 02:22 #1
Jimmits avatar
Jimmit Jimmit är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2009
Jimmit Jimmit är inte uppkopplad
Flitig postare
Jimmits avatar

Reg.datum: Sep 2009
Standard Fler funktioner på länkförkortare?

Hej WN!

I brist på annat, och efter att ha varit väldigt inaktiv på webben sedan i somras så har jag de senaste dagarna börjat få lite feeling för att börja skapa prylar igen. Eftersom att jag är lika fantasirik som en sten så undrar jag helt enkelt om det finns några funktioner ni skulle önska på en länkförkortare som inte redan finns idag? Eller tips på vad som skulle förbättra min.

Jag knackade lite snabbt ihop http://forkortad.se igår och har fått överraskande mycket människor som redan börjat förkorta länkar med hjälp av min tjänst. Och undrar då på vilket sätt jag skulle kunna förbättra den ytterligare? Skapade inloggningsmöjlighet nu ikväll, så kan man se länkarna som postats med kontot. Och sedan länkarna som är postat från ip:t utan att vara inloggad.

Har funderingar över att kategorisera länkarna med hjälp av taggar eller liknande. Svårt att komma på ett bra system som skulle fungera bra bara? Vad tror ni? Ge gärna kritik om något skulle bugga eller så också!

Tack på förhand!

DEMO-inlog
E-post: jimmie42[snabel.a]hotmail.com (försök inte nå mig via denna e-post då den är gammal)
Lösenord: demodemo

Tack på förhand för att ni inte byter lösenord btw!
Jimmit är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017