FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Funkar hur fint som helts jag registrerade mig via http://bookvaluebrowsing.info/
Finns en massa proxys att välja mellan, denna funkar iallafall 100%. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Föredrar hellre Grooveshark än Googles musik tjänst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror det handlar mest om att de konkurrerar ut deras egna tjänst också som skall släppas, sedan finns det ingen aktör som levererar gratis musik tjänst på iPhone så vitt jag vet, och de ligger väl i andras intresse att inte släppa något sådant i appstore.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
mister:
Okej, har testat med firefox och safari på mac utan framgång. Ska testa windows nu som du antagligen använder ![]() mvh EDIT: hmm tror jag gör något fel, får det inte att funka med windows heller lol ![]() Senast redigerad av Alpha den 2011-11-17 klockan 16:40 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Konstigt, jag kör på Firefox med Windows 7 funkar hur fint somhelts.....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Den här tjänsten känns mer lik itunes än spotify eftersom man verkar vara tvungen att köpa musiken? Ska man kunna konkurrera på en redan etablerad marknad så krävs det att man kommer med något nytt eller förbättrat. Det ser jag inte i googles nya musiktjänst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Google Music blir väl snarare en konkurrent till iTunes Match, där den senare dessutom erbjuder uppladdning och uppgradering av musik "köpt" utanför iTunes. Gissar att detta kommer bli ännu en flopp från Mountain View.
Senast redigerad av Adestro den 2011-12-01 klockan 12:19 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|