FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker du ska göra hela produkten klickbar. Dont make me think!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Tycker ändå att "Köp här" -knappen är relativt tydligt. Tror det är lättare att ha en sådan än att ha hela "fönstret" klickbart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Snygg och stilren sida. Jag kör med senaste FF och BBB 100Mbit och ser/har inga problem med något.. Smart ide! Det enda jag inte gillade är att nga armband ser ut som ringar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker det är en snygg och skön sida. Man ser allt enkelt och det är lätt navigerat.
Själv skulle jag vilja se att man kan välja t.ex Läder som material och även kunna välja specifika färger bland läder armbanden eller stil. Även en sök funktion kanske borde finnas? Ps. Vissa armbands köp-här länkar har inget id på skicka.php, något du kanske vet redan men ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Idén är bra, men du kommer garanterat öka dina sales markant om du skippar köp-knappen. Om jag får för mig att spontanköpa ett armband vill jag klicka direkt, inte gå till köpknappen, särskilt om jag som nu sitter på laptop (1366x768) - på t.ex. bohem-armbanden ser jag inte ens köpknappen om jag inte scrollar ner.
Att armbanden inte är klickbara är alltså den största nackdelen i mitt tycke. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Hittade ett fel också. Blå armband, det längst till höger (http://gyazo.com/717ae2202aabc52e602011ed798b66f7), köplänken är:
http://armband.nu/kop/skicka.php?id= D.v.s. man kommer inte vidare när man försöker köpa... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för feedback.
Det med id'et verkar lite skumt. Blir så på produkten som skrivs ut först av någon anledning, får gräva lite i det. Om jag gör om så det inte är någon köpknapp och att man tas vidare till butiken direkt så medför ju även det att information om armbandet också försvinner, så som namn, pris och beskrivning. Jag tror faktiskt mer på en call-to-action -knapp. Ni är ju lite mer med i gamet än vad de som besöker sidan och skulle säkert förstå ett sådant upplägg, tar man bort knappen så kanske det inte framgår lika tydligt hur man köper armbandet för de mindre inbitna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Eventuellt är man lite förstörd... men kan inte du ha hela rutan klickbar och ha kvar köpknappen? Det ena utesluter ju inte det andra. (Även fast det kanske blir lite konstigt, vet itne...)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I övrigt så tycker jag att sidan laddar otroligt långsamt. Kanske något att kika på?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|