FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Fick idag lite tid över så jag tog tag i denna header igen och: 1. Ljusade upp färgerna och drog när mättnaden och kontrasten en aning. 2. Försökte få himlen mer inbjudande och realistisk.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänkte att du väl har det varmt nog
![]() så jag kan väl slänga in lite kritik Jag har svårt för bildspel där bilderna "kommer från alla jävla håll" Att de sedan stutsar innan de stannar ger mig lite av känslan av 90-talets hoppande gif-ar Om det nu skulle vara lite kallt så ska du få kredit för bilderna på hela sidan Bilderna är jättefina, motiv, komposition, beskärning etc Det bästa är ändå att de känns "svensktagna", vilket ger ett par saker - de känns inte som billiga stockbilder - känns som om de som står bakom sidan är svenskar/förstår svenskar, det är med andra ord ingen översatt dussinsida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väldigt fint gjort, det som jag tycker dock förstör ganska mycket är de länkarna du har längst upp. Passar inte riktigt in.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ciffan,
Tackar, det var konstruktivt! Bildspelet är av modell javascript så hastightet och beteende kan ändras ganska enkelt. Det skall jag nog göra. Jag är heller inte i så förtjust i nuvarande variant. Tack för snälla ord beträffande bilderna. Jag tar i princip alla bilder själv. Det finns många betydligt bättre fotografer, men att göra det själv blir billigt, lite mer personligt och jag kan passa på att ta en dag ute då och då. ;-) WeaZear, Tackar! Jag kommer nog även i fortsättningen ha länkar i topp, men det går nog att fixa till på ett stilfullare sätt. Jag skall kika på det framöver. Tack!
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Längst ned, footern, ändra
"Din e-post och personuppgifter kommer aldrig komma tredje part tillhanda." till: "Din e-post och dina personuppgifter kommer aldrig tredje part tillhanda." eller: "Din e-post och dina personuppgifter kommer aldrig att lämnas ut till tredje part." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tack skall du ha Loffy!
Det ibland är svårighet mäd svenska språcket for us emigrants! ;-)
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser riktigt bra ut men lite för rörigt för min smak, smaken är ju dock som baken så förhoppningsvis tycker inte dina andra besökare det
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej. Jag tycker att det ser riktigt bra ut!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tack Ekke och StefanW! I ärlighetens namn har jag lite dåligt med idéer, så det fick bli en liknande header till Kohsamui.org. Klart vatten är väl aldrig fel?! Nästa steg är att fortsätta utöka innehållet på sajterna och förbättra det existerande, inte minst språkmässigt. Det är trots allt (ännu) viktigare än det grafiska.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Rätt likt Vings grafiska profil tycker jag allt.
Sidan laddar rätt segt - om målgruppen är svenskar borde så inte servern ligga i Sverige? Segare att utveckla mot kanske, men det är väl användarna som är viktigast?! Det står att det är säker hotellbokning, men det känns sådär när man vidarebefodras till annan sajt för bokningen som är på engelska och ser långt ifrån lika snygg som din sajt. Senast redigerad av allstars den 2011-11-24 klockan 16:20 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|