FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller med om att det är knepigt att designen sticker ut ur skärmen. Tanken är ganske god men i praktiken tycker jag inte att det funkar.
"Previous" och "Next" var lite otydliga. Dom färgade staplarna är lite irriterande, jag trodde dom skulle ha någon form av navigation eller ha någon annan funktion än just färgade staplar. Du borde verkligen ha labels till knapparna, om du inte vill att dom är där hela tiden så iallafall när man hovrar! Jag visste inte att den bubblande flaskan betydde att man ville samarbeta med dig. Tydligare navigation vore inte fel! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tyckte det var nytänkade och snyggt, syns ju att det är meningen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
@ITisGood.se
Tack för bilderna, får kolla på´t. När man arbetar på webbyrå jobbar man oftast med större case i form av projekt, dessa är oftast väldigt omfattande och kan ta upp till månader att slutföra. Man arbetar i grupp med liksinnande människor med annan kompetens. När jag frilansar gör jag oftast WP-teman och interaktionsdesign. Dessa två konkurerar nog inte så värst med varandra. Ända nackdelen för min arbetsgivare är att jag spenderar min fritid till att jobba vilket kan resultera i att jag inte presterar lika bra på jobbet, det är alltså upp till mig att inte åta för omfattande jobb vid sidan av, så jag klarar av båda ![]() @StefanW Det är inte texten jag vill lyfta fram genom att presentera jobbet. Hela hemsidan (alla illustrationer etc) fick inte plats på skärmen, så jag flyttade upp allt en bit utanför. Texten går bakom skärmen, ja, men jag tycker inte det spelar så värst stor roll. Om texten bakom skärmen är den största nackdelen med min hemsida tycker jag nog att jag lyckats rätt bra, texten bakom skärmen är ju till en presentation av ett projekt och har (egentligen) inget med själva siten att göra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||