FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Instämmer! Skriv för människor inte för sökmotorrobotar. Google fattar ändå att sökningen [hjärnskakning barn] är relevant om det står "hjärnskakning hos barn några gånger i texten. Jag tycker dessutom du ska överväga att skapa egna undersidor för dessa sökbegrepp. 500+ ord relevant text där sökbegreppet utgör ~6 % av brödtexten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
funkar det att ha 6 procent av ordet eller meningen i samma artikel eller ska man ha det i alla artiklar på samma sida liksom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Redan nu har du en bra uppbyggnad med undersidor som "Hjärnskakning symtom". När du skaffar inlänkar som ska stärka din sajt på sökningar på [hjärnskakning symtom] ska länkarna peka mot den sidan, inte startsidan. Angående sökordsdensiteten (procenten) så är det inga exakta siffror. Rekommendationen brukar vara 2-7 % av det totala antalet ord. Dessa ska i första hand finnas på den sidan du vill ranka bra med på det aktuella sökbegreppet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
men vadå skapa undersidor för dessa begrepp?
är det inte det jag gjort då? : ) Har ju huvudsidan och sen kanske 6 undersidor med de vanligaste sökorden ju? en med hjärnskakning och alkhol en med hjärnskakning och sömn en med hjärnskakning - symtom osv.. vad menar du jag ska göra? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag finner dig överhuvudtaget inte hos google när jag söker på hjärnskakning
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Nykomling
|
Rank Tracker.
Det ingår i SEO PowerTools från Link Assistant riktigt bra verktyg där i! Vill du ha licensnyckel, skicka PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ligger på andra sidan på sökning av endast ordet "hjärnskakning"
brukar ligga på plats 12 - 15 |
||