FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur kan dessa hiPhones vara så värdelösa, när min ZTE Blade är så sjukt bra för den ringa summa den kostade? Marginellt dyrare än en hiPhone bara.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är väl piratkopior av det mesta dyrt som jag skulle vilja ha.
Kläder, accessoarer, elektronik (inte hiPhone dock) och liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Callaway golfklubbor ska vara väldigt billiga och bra om du spelar det. Var något inslag om det i nyheterna för några år sedan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Callaway golfklubbor
Skor Hörlurar Klockor (Tänk på att ta dom lite mer dyrare) strumpor Slipsar Fåglar Silversmycken Minneskort till mobiltelefoner osv Svaret på din fråga kan blir stor och känns mer och bättre att berätta vad du skall göra med sakerna. Jag var i Thailand för ett tag sedan och köpte faktiskt rätt bra tenniströjor till extremt billigt pris som har håller rätt bra. Kina har samma kopior. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Köper du golfklubbor får du vara noga med att slå dem ett par gånger i backen innan tullen bara..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är i Kina just nu. Lite kul att se Iphone-kopiorna, speciellt alla dessa iPhone4-kopior. En del av dom är så jäkla dåliga att det ser ut som dom har gjort menyn i paint haha.
Däremot så fick jag se en väldigt bra kopia på mässan som dom hade skjutit in 2 extra grejer i, både en utdragbar antenn till WiFi (eller om den nu var för vanliga mottagningen) och dubbla simkortshållare därbak i telefonen. Det som sög var väl att den kör MTK, vad det nu än är..?!..och att touchscreenen inte reagerar lika bra. Precis som mynameisfredrik sa så har dom billiga skor och klockor m.m. Beroende på vilken stad man nu är i så finns det riktigt bra kopior. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Beror aldrig på vilken stad utan dom finns över allt i asien länderna, dock för att köpa mer kvalité kläder så bör man ta sig till hua hin och till min kille där jag handlar mina kläder (NÄ det är ingen reklam) killen gick mer självmant ner extremt i priset bara för mig att titta lite argt på han. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett par titotals klockor så du kan switcha varje dag
![]() Kläder - kanske de som är lite dyrare än de som krymper när man tar på sig dom. En hiPhone är ett måste! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Calvin Klein kalsonger köpte jag på mig regält många av när jag var i Kina för 2-3 år sen för ca 10:- st och dessa är riktigt bra.
Även pikétröjor kan man hitta riktigt bra av. Se bara till att din polare får titta och känna på kläderna innan han köper och att han får exakt dem som han tittar på. Gå inte på att du ska få en ny inpackad för dessa är ofta betydligt sämre än dem som man får titta på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe kanske blir en hiphone bara för att=) golfklubbor känns lite omständigt att släpa med sig :P
Med kläder så hade det varit bättre att åka själv så man kan testa och känna |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|