FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
"Lite drastiska" ändringar har gjorts mot igår, nu går det även att ladda upp bilder till servicehistoriken, samt så är lite design ändrad, samtliga texter kvarstår dock att renskriva.
Nu ska lite bilder ändras innan texterna fortsätts med. Ni som tittat på sidan, vilken webbläsare har ni använt? Jag har kollat med Firefox, IE9 samt Chrome, Safari samt Opera hade jag tyvärr avinstallerat. Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick lite tid övers och ändrade om lite saker på sidan, vad tycks?
Det som är nytt: *Nya färger, från blått till grått/svart. *En ny sida med "registrerade bilar" finns nu. *Buggfix, nu visar rutan till vänster korrekt antal bilar som är registrerade, oavsett om man är inloggad eller ej. Jag tycker att det blev mer stilrent med dessa färger, och inte så "skrikande" med den ljusblåa färgen. Mål: Att kunna erbjuda medlemmarna uppladdning av filer, t ex. .doc, .pdf, .zip.. som sparas på deras personliga sida. Renskrivning av text samt omformulering kommer sist. Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men alltså. Är tanken att alla uppgifter skall vara publika? Bilder och regnr... Är inte det lite... dumt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej det är poängen med sidan, men det finns valmöjlighet att administrera detta när man har registrerat sig, då får varje användare en liten meny till vänster där man kan bläddra runt, och bland annat välja att visa sidan för enbart medlemmar.
Men tanken är att allt ska vara synligt för alla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen!
Nu har det skett lite nya ändringar i design samt en ny funktion har tillkommit, man kan nu ladda upp filer ifall man skulle vilja det, samt så kan man välja om man vill visa servicehistoriken för alla eller enbart för registrerade medlemmar. Börjar det gå åt rätt riktning? MYCKET är ändrat sedan jag först frågade om feedback, mestadels design men även en del funktioner som är specialprogrammerade för Joomla-komponenten som används. En ytterligare sökfunktion tillkommer under morgondagen (lite mer avancerad en det enkla pop-up-fönstret). Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|