FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
nej bara i den här tråden
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
luktar BANNED på den här användaren.
så trött på troll som kommer in på wn.se och tror att dom är så smarta och kommer tjäna massa snabba lätta pengar. Folk är inte dumma i huvudet här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
för det första, jag tror inte jag är smart och så vidare som du skrev, för det andra är inte 2900 mycket. och jag säljer bara den och inget mer så allt du säger är ju helt totalt FEL!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
2900kr (inklusive eller exklusive moms?) är jävla mycket pengar för ett open source script. Den attityden du kommer med kommer inte ge dig något sälj, det kan jag lova.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Så, hur många kopior finns det av detta? Är det ens du som skapat det från grunden? Och du menar alltså att man ska betala 2800kr~ för domänet? Eftersom scriptet kostar enligt dig själv 100kr. Då du inte nämner någonting om någon medlemsbas, inkomster eller liknande. Du säger att det inte finns några annonskontrakt(?), that's it. Jaja, varför lägger jag tid på kladda ner din tråd. Sorry och lycka till med försäljningen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ingen idé att skriva frågor, han läser ju inte kommentarerna längre ändå.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har haft kontakt med denna person via blocket på mail och vi fick ett mail igår om 300:- för hela siten eftersom att vi inte pratade om affären på länge. Så 2900:- är lite ocker.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|