FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Läääänka till sidan istället för i hillvidde så man slipper en miljon trådar med ett tiotal "SKICKA PM TILL MIG MED"-inlägg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tar gärna ett pm!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Tar också gärna PM..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tar oxå gärna emot pm
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PM danke schön!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill med ha lite info
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har nu skickat brev till de som efterfrågat mer information. Jag skulle vilja att ni hädanefter skickar ett Pm om ni vill ha mer information istället för att skriva i tråden. Här har ni statistik:
Statistik: 32 788 personer bor i Sverige. Det andra mest populära landet är Norge med 1 956 personer. Tredje populärast är Finland med sina 923 medlemmar. Det finns även medlemmar i fler olika länder, men de utgör en så liten del så det är inte värt att nämna. Som ni ser så är Sverige överrepresenterat, och det är antagligen många utflugna Svenskar bebodda i andra länder som tillhör exempelvis Norge. 32 095 personer har Svenska som huvudspråk och 1 603 har Norska. 1 372 personer har Engelska som huvudspråk. Den absolut största staden är Stockholm med sina 16 057 medlemmar. 51% är män och 48% är kvinnor. 41%% utav kvinnorna är mellan 13 och 17 år. 35% utav männen är mellan 13 och 17 år och åldern 18-24 utgörs utav 7,8% kvinnor och 11% män. Som ni ser en mycket bred målgrupp som lämpar sig för det allra mesta, men majoriteten består dock utav ungdomar vilket är en stor fördel för många, och en nackdel för andra. Om ni har några fler frågor så är det bara att höra av er ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tar gärna PM
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
pm tack... skulle du inte bara skriva ut vilken grupp det gäller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
PM tack =)
|