FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||||||
|
|||||||
Flitig postare
|
Tack för all feedback!
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Som sagt, tack så mycket för all feedback! Uppskattar det enormt mycket. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Sen tycker jag som sagt att hela sidans textstorlek kan förminskas lite. Större textstorleker passar sig bra på luftiga och mer lättsamma designer. Men just sådana här tjänster där man antagligen befinner sig ett litet tag, navigerar runt och rör sig mycket på tycker jag det blir så "bloated" med stora typsnitt. Just my 5 cents |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Sitter på jobbet där vi använder IE6 och ser att navigationen trycks ut till höger.
Annars så är det en bra idé ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har nu åtgärdat alla nämnda problem.
Jag har också lagt till funktionen där man kan bestämma från vilka länder videon ska komma ifrån. Tex, endast se videor från Spanien, USA, Sverige och Kanada. Jag har också utvecklat ett API så det är lätt för att hemsidor att visa slumpade videor om de så önskas. Funktioner som kommer snart är sub-kategorier inom Musik. Till exempel, endast slumpa fram Rock låtar, Dubstep låtar, Rap låtar osv osv. Men detta är inte helt klart ännu. Så återigen skulle jag vilja be alla att gå igenom FlyHour och säga vad ni tycker. Jag är också öppen för eventuella samarbeten om någon skulle vara intresserad. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|