FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Största fördelen med Klarna är att e-köpare känner igen varumärket (loggan) och kopplar det till en trygg e-handel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror det finns massor av konkurenter som sitter och filar på liknande tjänster just nu. Dem jag känner till är Svea web pay, och Handelsbanken finans. Swea web pay har även en modul till magento och priset är förhandlingsbart, jag tror att det skall gå att få något lägre pris än klarna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Klarna är i mitt tycke fortfarande outstanding. snabba, trevliga och du har en del mervärden som inte övriga har blanda annat starkt varumärke, en bra tidning och sedan utvecklas klarna fortfarande hela tiden och kommer med nya tjänster.
Vi jobbar med dem och Svea och Svea är otroligt sega att göra saker. Det tar en - två veckor innan de svarar på frågor och svaren är då ofta godag yxskaft. Klarna däremot har alltid varit snabba och proffsiga när vi behövt hjälp. Nu kanske vi i och för sig inte är standardkunden eftersom vi säljer system och hjälper e-handelskunder igång, så vi gör en del specialintegrationer och det är då svea varit hopplösa. Av de kunder vi har är det ganska många som bytt ut svea mot klarna just pga att de inte varit snabba vid frågor och i supporten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fortus Finance. Ett Göteborgsföretag med otroligt trevlig personal och mycket bättre villkor än Klarna. De äger sajten Shopping4Net och erbjuder factoring (och andra tjänster) till andra e-handlare. Deras hemsida kanske inte är så lockande, men tur att de har satsat krut på annat håll :-)
http://www.fortusfinance.com/default.aspx?c=7&p=61 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har haft 3 e-butiker och har alltid kört klarna har provat svea en gång i början på en butik mest för att testa. Var inte alls nöjd med dom så jag byte till klarna...
Grym support!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det vi väntar på är att få Paysons betalmodul för PrestaShop uppdaterad så fakturaalternativet kommer med. Detta skulle enligt Payson förhoppningsvis vara klart innan jul. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|