FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag lägger 4-5 timmar om dagen i omvärldsbevakning för att hitta mina leverantörer. Det är inte svårt alls att hitta de stora distributörerna, det är de små nya som är svåra att få nys på först.
Jag skulle kunna ge dig min ÅF-lista, men det känns som att du måste anstränga dig lite mer först innan jag gör det och då kommer du hitta dem ändå ![]() Generellt handlar det om att: 1. googla 2. köpa in från konkurrent och läsa på tillverkningsinfon 3. läsa mycket prylbloggar 4. googla 5. maila massa sidor och fråga om de har ÅF-verksamhet, den är inte alltid publik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Köpa volym
http://www.volumerate.com/ Köpa lite av varje, samma utbud http://www.dealextreme.com/ Brukar ofta köpa från dealextreme själv, alltid roligt att få hem paket varje vecka med pryttlar ![]() Senast redigerad av BarateaU den 2011-01-11 klockan 13:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
BarateaU: Är en paketälskare själv.. så får en del paket hemskickade varje vecka.
ztream: Tack för tipset! Får ta och ge mig på´t igen då. Vart hittar jag alla dessa prylbloggar? Har letat en hel del.. men hittar inget som innehåller den typen av prylar som säljs hos dessa butiker - då är det istället prylar som nya iphone, nya tv-apparater osv. Den större sortens prylar. Har hittat tre bra svenska återförsäljare av kul prylar, så jag är inte helt produktlös. Hehe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Likecool.com
prylfeber.se alla stora prylbutiker i världen yanko design boing boing hemfeber uncrate nerd approved the awesomer Sen när du hittar en så krosslänkar de alla till varandras nyhetstips så på 1 dag kan du öka denna lista med säkert 20 nya bloggar. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ska göra ett försök med att hitta lite kul prylar. tackar!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
En fråga.. är det någon som handlat från http://www.bioworldmerch.nl?
Fungerar det bra med dom och Er? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är det officiellt, jag är värdelös på att hitta saker på google och andra platser på nätet. Skulle verkligen uppskatta om jag kunde få reda på prylgrossister i Sverige/Europa så jag i framtiden kanske kan få igång en liten verksamhet..
Har kikat på lite webbutiker som t ex. CoolStuff.se, Partykungen.se och RoligaPrylar.se, men mycket som är av det intressantare slaget kan jag faktiskt inte hitta. Har fått kontakt med 3 st grossister i Sverige, men där tar det stopp. Så, finns det någon med ett lite extra stort hjärta där ute som har lust att hjälpa en vilsen framtida e-handlare? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har du gjort inköp av butikerna (helst min hehe) och kollat vad det står på lappen under produkten?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|