FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag är också en glädjedödare i detta fall. Chansen att folk (undantaget några enstaka personer) skulle använda denna tjänst tror jag är lika med noll. I dagens läge är det extremt enkelt att nå ut med ett budskap till hundratals (eller fler) personer gratis. Kanske hade detta kunnat funka 1998, men aldrig idag. Smsvaska . se har visserligen (enligt egen uppgift) tjänat in nästan 60 papp i skrivande stund, men där var ju det fullkomligt meningslösa själva huvudpoängen. Jag tror inte heller de kommer tjäna mycket mer eftersom hypen är så gott som död. Om jag (mot förmodan) skulle ha fel i framtiden LOVAR jag att vara den första att gratulera.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med tidigare uttalanden och bifogar en bild som visar hur det ser ut i kråm
![]() http://imm.io/2707 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
"Jag förstår inte" tror jag säger en hel del om intrycket hemsidan/tjänsten ger. Det behövs mer information - inte nödvändigtvis spaltvis med text, utan ikoner, diagram och bilder. Kika runt lite på skype.com, mailchimp.com och andra sajter som mer eller mindre fokuserar på en tjänst. Deras landningssidor är förklarande utan att vara överkomplexa, och man kan lätt läsa mer genom att scrolla neråt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
För att lösa er "bugg" som ni beskriver här:
http://eplanet.se/index.php?news&nid=1 Så kan ni byta ut iframen mot denna urlen: Kod:
http://publish.telenor.se/id/123185/1075?renderskin=clean/style.css%22%20/%3E%3Cstyle%3Ebody%20{%20background:%20black;%20color:%20white;}%3C/style%3E%3Cmeta%20name=%22trash%22%20content=%22&renderlayout=blog&itemsperpage=3&renderwidth=150&clickable=1&hidenavigator=1&showid=1&showsender=0&showdate=0&showheader=0 ... Så vad ni har gjort är att ta en färdig tjänst från Telenor och lagt till den i en iframe och sedan hoppas på att folk SMSar in?
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag får nog också ställa mig till dem som anser att din idé inte är något som kommer att fungera...
Skulle man ta detta ett steg längre skulle tjänsten fungera som så att ni köpt annonsplatser på massa stora sidor där det man skickar in hamnar... Men då är det en helt annan ekonomi som måste räknas. Jag gillar dock att du har projekt... Lär dig av detta, tänk om och satsa på något annat! Du har gjort mer än vad många andra har gjort, fått en idé till verklighet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Där håller jag med till fullo. Även OM just detta inte skulle bli någon succé har du garanterat ökat dina chanser att lyckas nästa gång, med ökad lärdom och förbättrad teknisk kunskap i bagaget.
![]() |
Svara |
|
|