FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
antar då med andra ord att du byggt den själv och inte satsat pengar på utvecklare, om du nu inte har någon direkt affärsplan. :P
Något jag tror starkt på är om du utökar din körkortskalkylator och llägger in annonser för körskolor som är nära eleven. Med andra ord, ring eller maila runt till en massor av körskolor och erbjud dom ett år på sidan för xxxx:- Det tror jag faktiskt mycket på, om du har bra försäljare eller själv är bra på detta och har tiden till att ringa/maila runt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns de där körskoleinternaten där man tar körkort på en vecka kvar? De skulle nog vara väldigt intresserade av att annonsera!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
är det någon som tycker att korkortpunktse och min sida liknar varandra?
de påstår nämligen att jag har stulit material från med... kom med era åsikter. och om ni tycker jag borde ändra på något, skulle verkligen uppskatta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag ser ingen direkt likhet alls! Det ända jag ser är att din dödar korkortpunktse! Never mind them! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hejsan,
jag skulle behöva tips på om man skulle vilja ha en chatt eller forum på en sån sida? jag har nu lagt in en facebook chatt, dvs de som loggar in via facebook har möjligtheten till att chatta med varandra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nice Nabil! ett forum hade nog inte skadat där man kan diskutera körskolor, tester osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nu har jag inte kollat materialet på vare sig din eller deras sida, men när de skriver material, menar de inte att du tagit t.ex deras testfrågor eller liknande rakt av? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
men jag har inte tagit något av deras testfrågor... de har ju bara 10-20 st testfrågor... jag har jämför varenda fråga, men inte hittat något.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
bra sida! var tvungen att göra testet fast jag redan har körkort
![]() Dock hittade man en lustig fråga.. Ett fordon har parkerats i mörker på vägrenen där vägbelysning saknas. Vilken belysning ska vara tänd? * Halvljus. * Ett och ett halvt år. * Parkeringsljus. * Dimljus. ett av alternativen verkar lite lustigt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Dock så har jag hittar felaktiga svar på frågorna. Men förövrigt så fungerar allt bra.
Dessutom att texten lägger sig bakom. Så man missar halva svaret/frågan. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|