FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilket snålt företag som försöker blåsa dig på 400kr.
Det du måste fråga dig själv är hur du värvat dessa personer. Är de svenska personer? Jag menar, om du själv reggat massa skitkonton med felaktiga epostadresser, eller om folk som inte ens är bosatta eller intresserade av tjänsten registrerat sig så förstår jag företaget. Men har du ärligt värvat 500 personer så tycker jag att du ska sprida ordet om vilket skitföretaget det är. PS. Om du lyckas värva 500 personer till deras sida kan du ju tjäna större pengar på att värva folk till andra grejer som betalar dig bra mycket bättre än 5kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag minns t.ex en tråd från menox här på forumet som sa att något affiliatebolag hade blåst honom på tusentals kronor. Alla höll med honom tills representanter för företaget kom in i tråden och berättade vilken skittrafik han hade skickat. Då blev det plötsligt en helt annan ton och förståelse för företaget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() I mitt fall så var det nätverket som klantat sig, totalt. Visst, eftersom att dem vände upp och ner på sitt avtal bara för att kunna hitta en anledning till att slippa betala till mig så vann dem tillslut - Men man ser ju i princip varje vecka hur missnöjda kunder klagar över Affiliators beteende. Jag vill absolut inte dra igång någon diskussion om det förflutna i denna tråd, men jag vill bara inte att mitt namn förknippas fel. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|