FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet att inte WN har gjort det, men någon på wn har gjort det, och ja, kan finnas någon liten fil på servern som inte går bort, och då är det onödigt att ens göra något, men ska rensa allt!
EDIT: Glömde att skriva "Någon på WN", var lite chockad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Skitsamma - fallet löst!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
"Kan inte göra någonting åt det, och för säkerhetsskull får jag nog ta bort alla domäner jag har" Vet ej varför men det får mig att tänka på kissies blogginlägg om att hon skulle köpa ny dator för att hon fått virus.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha, det kan ju alltid finnas filer kvar, som gömmer sig någonstans.. :P
Ne, men jag tar inte bort dom, jag behåller domännamnen. Ja, förmodligen var det någon på WN, då h*n hade läst mina trådar, och sett att det fanns ett ställe i koden där h*n kunde göra en sak.. Kommer att öppna sidan igen, fast men en ny och fräsch kod, dock måste jag göra om allt, då h*n tog bort alla filer... Riktigt tråkigt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag brukar hålla mig ifrån att stoppa en ung person i sin framfart..
men seriöst. du ska inte hålla på med detta. du hade ett säkerhetshål i din kod till 99% säkerhet.. att gå till attack på forumet med återigen en idiotisk tråd (detta är 3e idiotiska tråden på mindre än en vecka) så tyckar jag du ska försvinna ifrån WN. Hackade jag din site? absolut inte. Men ditt omogna sätt har inte med din låga ålder att göra ens. Skärp dig. Du får alla andra som är unga att se väldigt dåliga ut! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Vet.
Märkte det, och jag ska ändra det. Förlåt att jag är nybörjare då.. Jag gjorde otroligt många dumma trådar - jag vet, det var väldigt dumt. Nu ska jag vara mer seriös, och inte göra onödiga trådar. Ledsen alla! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
detta har inte med att vara nybörjare..
nybörjare har svårt att få koder att funka.. dåliga personer attackerar och beter sig illa. att ha problem med kod är okej.. det har vi alla på olika nivåer! att kräva svar är fel.. att attackera och bete sig riktigt illa är fel.. och de 2 sista har inget att göra med att man är ny i fältet. Det handlar om personlighet och uppfostran. om dessa 2 saker sviker hos dig så får du själv bestämma dig för att bättra dig. Jag vet att jag är jäkligt nära på personangrepp nu men det måste sägas för ingen annan verkar göra det. lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alla vi som hänger på WN pysslar med webben på ett eller annat sätt, många av oss kan massor och både vill och kan dela med oss av våra kunskaper. Men jag tror inte att någon är sugen på att dela med sig om man inte blir snällt tillfrågad, eller om någon ställer en massa krav på våra svar. Till TS vill jag bara önska lycka till och kanske rekomendera att kolla på ett CMS som drupal eller wordpress, så kanske säkerhetshålen kan undvikas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Även om det är säkerhetshål skall man icke förstöra för någon annan.
P.s. det är fortfarande olagligt enligt lag, gör en anmälan och ta reda på IP (Polisen gör även det). P.s. håller dock med vissa att det var en onödig tråd. Senast redigerad av EMB90 den 2010-10-09 klockan 17:41 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|