FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jonas Thambert = riksfyllo. Startade upp en gammal sajtide, så här på fredagsnatten, pga Aftonbladets artikel. http://www.riksfyllo.se/ Kan det vara något? Kanske göra så att man kan skriva egna förslag på riksfyllo? Dan, du brukar ju tycka till om det mesta, kan inte du vara chefredaktör?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kissie!
Vad bra, då vet jag vad jag ska rösta på nästa gång! Äntligen ett parti och en partiledare som lever i verkligheten och inte är någon "broiler" som bara vill tjäna pengar på att sitta i Riksdagen. Försökte förresten rösta på "Unika Partiet" i år, men eftersom jag inte riktigt mindes hur man stavade "unika" tror jag det sket sig till slut. Men "Kissie" har jag pluggat in nu och har det i minnet på min mobil.
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns riktigt elaka saker man kan göra genom att rösta..
Jag funderade på att rösta med en ankartagg till min sida men jag tyckte valet var viktigare än så. Annars om man inte inser bättre kan man tyvärr personrösta på någon som inte är med i ett visst parti. Till exempel att rösta på Anders Mellannamn Andersson i Stad X för parti Sverigedemokraterna. Det var några som gjorde så i EU-valet mot personer som verkligen inte var SD:are. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var sex st som röstade på sverigedemokraterna men skrev in en moderats namn på listan. Efter som de visste att sd skulle få problem att hitta folk som kunde ta plats så gick mandatet till moderaten. Långnäsa för sd och ett jäkligt billigt mandat för moderaterna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Moderaten som blev "SD:are" är ju inget vidare exempel eftersom han inte kommer ta platsen.
Det blir ju lite fel om det på en SD-stol sitter en Moderat som bedriver M-politik. Dessutom tror jag få moderater känner för att bli "stämplade" som SD-politiker mot sin vilja (en helt annan sak om man frivilligt byter parti innan valet) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|