FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Eniro går tillbaka till 1998
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
En genomgång av nya Eniro: http://player.creomediagroup.se/enir...ntation_29okt/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fast kartbiten är faktiskt bättre nu när de tagit bort en massa skräp från kartfönstret. Lite ologiskt att "Vägbeskrivning" fått en egen flik, men annars tycker jag att det blivit bättre. Allt är rätt fult, men mer användbart. Det tråkigaste är kanske att de envisas med att ha två textfält.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ärligt talat bryr jag mig inte det minsta om sidan är ful eller snygg. Är en tjänst smidig, snabb och användbar så använder jag den oavsett hur den ser ut. Jag hoppas Eniro bättrar sig på det området nu.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns renare och skönare att titta på. Kanske inte jätte snyggt, loggan får mig att tänka på el och halstabletter av någon anledning. Men det känns bättre
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, sökte på Eniro, för jag hade en fråga om man kan strunta i att vara med i Enirokatalogen på nätet ur sökmotorsynpunkt.
Efter att jag läst detta ovan, tolkar jag det som att det kanske inte är ngn fara. (Frågan skulle ev ställas under SEO, men jag ställer den här iom orden "utpressnings-liknande försäljning" vilket jag tyckte illustrerar vår känsla inför företaget bra...) Vi vill ju inte vara med ngn papperskatalog för vi är inte beroende av telefonkontakter, utan det enda vi vill är att Hemsidan ska få lite skjuts till Google (och därmed locka besökare för direktförsäljning - Ingen webhandel). Vi har förut känns oss tvingade att vara med för att Google var tajta med Eniro. Kan Vi slippa denna onödiga kostand nu, utan att det straffar sig? Vad tror vår kära Expertis? ;_) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|