FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Förövrigt tror inte jag heller att Google kommer nervärdera sajten p.g.a. domännamnet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Otroligt det där med kyrkokören. Man får ju hoppas att upphovsmannen/kvinnan hade ett stort sinne för humor, annars måste den personen ju varit totalt frånvänd från samhället. Kanske omfattade inte dennes froma vokabulär obsceniteter som "kuk"?!
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Edit: Kanske är det jag som inte fattar ironi ;-)
Googlade själv och det visade ju sig vara ett skämt som tryckts på muggar och t-shirts etc
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
nej google är inte hårdare mot porrord i domäner. =) kör bara! =) lycka till
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla bra svar!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
På tal om snuskiga domännamn så måste jag bara få inflika med sajten penisland.net som säljer specialgjorda pennor. Tänk så fel det kan bli hehe...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad är det du säljer? Till vilken marknad!? Är det på engelska kan jag tänka mig att det finns massa andra vuxenfilter och annat.
Det är inte säkert att ett utländskt index visa samma som i Sverige. Är din sida för en svensk publik borde det väl funka... *** Rent generellt: Vårdat språk är något många uppskattar. Svordomar och annat kan lätt missuppfattas. Kanske risken finns att folk avstår att klicka på ditt namn bara på grund av namnet!? Folk kanske missuppfattar... Kan du undvika en missuppfattning är det aldrig fel, så att säga...!! Men, som sagt. Jag vet inte vad det är och Fucking Åmål är en rätt bra film...!! :-) Senast redigerad av MrBob den 2010-09-13 klockan 19:01 Anledning: brunt gräs brinner bättre än grönt... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|