FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
Stort tack alla tips om hur sökorden mm ska va.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Har gjort dom ändringar i koden å bland meta-taggarna som föreslogs innan - så nu hittas sidan på Bing - men fortfarande inte på Google??? Hittar inget alls om jag söker på profilreklam - märkligt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Banned
|
Måste jag verifiera sidan oxå med Google webmaster tools å lägga in den meta-taggen på sidan oxå - räcker m a o inte med att bara lägga till url-adressen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Då visas alla indexerade sidor hos Google från just den URL:en. Så testa det innan du säger att du inte hittar din sida på Google ![]() Citat:
Med andra ord: det hjälper med Google Webmaster Tools och dess meta-taggar, men det går att bli indexerad utan det. Har sagt det tidigare, och säger det igen. För att bli indexerad så måste du bygga länkar till din sida. Det gör du enklast genom att kommentera på bloggar. Sen finns det en hel del andra sätt att göra detta på, men vi siktar först på att få din sida indexerad ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Banned
|
Koden bättre nu?
<head> <meta name="google-site-verification" content="n0eAKtz5aZKSacTIEQ77Nql-nUxkq23kiQZ0WaryYT0" /> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <title>Profilreklamsfixaren.se - Profilreklam till rätt pris!</title> <meta name="description" content="Profilprodukter och profilreklam till rätt pris - vi ser till att Ni syns!" /> <meta name="keywords" content="Kundvagnspoletter,kylskåpsmagneter i egen design,kepsar med brodyr,prisvärda T-shirts med tryck,isskrapor med 4-färgstryck,USB-minnen med logo" /> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har du skaffat några inlänkar till sajten än? Jag slänger upp en "bjudlänk" på en av mina sajter så kommer nog Google följa den ganska snart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Banned
|
Tackar för det!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Banned
|
Jajamän, ny e den med på Googe om jag söker på namnet - stort tack kw_wasabi!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|