FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du behöver ta bort moms ur alla resultatsiffror du redovisar, momsen hör endast hemma i balansräkningen.
Dessutom måste du skilja på Täckningsbidrag (TB1), resultat och vinst, det är 3 helt olika begrepp. Lagervärderingen måste ske till inköpskostnaden inkl fraktkostnad men exkl moms till ditt lager, enligt FIFO-principen. Du måste också skilja ut arbetstiden och lönen så det går att bedöma om det är lönsamt eller om det bara är jobb utan att generera något överskott. Innan du fixat till dessa siffror är det helt omöjligt att räkna med siffrorna. Senast redigerad av Conny Westh den 2010-09-16 klockan 00:45 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta projekt finns fortfarande kvar till försäljning, med ett lager på 850 solglasögon.
Jag säljer även ut solglasögon separat samt webbsidan och koncept separat. Bud mottages! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud via pm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hmm sidan laddar ej fram för mig alls ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kommer in på den i alla fall.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
LOOKBOOK
Lookbooken kan laddas ner här: http://bit.ly/bMs2Ah Senast redigerad av filipb den 2010-11-12 klockan 01:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Tillägger också att sedan första inlägget skrevs har det omsatt ytterligare 23,000kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan fortfarande kvar, tar emot bud via PM, eller om ni har några frågor?
Bud med eller utan lager, och i alla storlekar, säljer när jag hittar rätt köpare! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
We lost a page! We're really sorry but we seemed to have misplaced this page. You can try searching for the page or head back to Style of Aviator . |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|