FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-07-10 klockan 00:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hmm, det hela har fått ett helt annat "utseende" om man läser Aftonbladet.
Senast redigerad av Westman den 2010-07-08 klockan 08:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Om det vore riktigt "bra" det dom hade att komma med skulle de ju publicera uppgifterna för än är han ju en offentlig person.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
För de som inte förstår att det kan vara en "skitsak" så kan jag påpeka att plankning kan ge fängelse. I teorin... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vissa var ni står, inte bara genom att inte köpa kvällstidningar utan även genom att *aldrig* gå in på aftonbladet, expressen osv. Jag har gjort det i flera år, det känns bara bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
tartareandesire: Om tråden ska hållas ren från propaganda - vilket jag tycker är bra - så tycker jag att du ska radera inläggen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Nu har Aftonbladet, som de flesta säkert redan känner till, trots allt valt att ändå publicera sina uppgifter: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7446604.ab Min åsikt ändras inte det minsta ändå. Jag tycker Aftonbladets så kallade journalistik är helt förkastlig i det här fallet. Man tar exempelvis ingen som helst hänsyn till Littorins barn utan de behandlas som en handelsvara för löpsedlarnas skull. Lena Mellin och hennes kollegor har i mina ögon gjort sig skyldiga till en betydligt grövre förseelse än Littorin. Lena Mellin lovade i TV att hålla ministerns barn utanför men tror hon ärligt talat att de inte är indragna så måste hon ha drabbats av solsting och borde ta en lång semester innan hon fattar pennan igen. Intressant i sammanhanget är också att Aftonbladet publicerar en potentiellt valavgörande artikel rörande en händelse som inträffade för fyra år sedan.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-07-10 klockan 19:13 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sven Otto Littorin har just fått sitt lila kuvert... Lite tid på skampålen "är effektivare än ett par års fängelse"... :X
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|