FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Nej, men det skall vara rimligt, är öppen för alla förslag, sen får man ta och kolla det som är både bra och billigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
lågpriswebbhotell brukar ha begränsningar på det du efterfrågar annars är det bara att maila och fråga ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Binero låter intressant, hört att de vart nere ett tag bara med deras support och att de haft nere tider ofta osv... Fast det bästa webhotellet 2009 och 2010 är ju inte dåligt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det finns en uppsjö av billiga och bra kanske rent av bättre än låt oss säga Loopia. Inget ont om dem men det har strulat mycket den sista tiden, året. Sen ska du köra asp eller php ? Många faktorer spelar in |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lutar åt binero!
![]() Någon som har något att tillläga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja, det är inte så stor skillnad längre och det är tämligen skrattretande overselling på många amerikanska hotell. En svensk sajt är dessutom i princip alltid bättre att ha i Sverige.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart, kan dock upplevas som något "segt" i bland.
man kan dock hitta mycket prisvärda webbhotell i UK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker det är hur smidigt som helst att ha mina hemsidor på servrar som inte ligger i Sverige. Har uppriktigt sagt inte känt av att det på något sätt gått segare.
Köpt 2 år hos Hostgator. Minns inte hur mycket jag sparade på att inte göra samma sak hos Loopia, men MYCKET var det i alla fall! ![]() Senast redigerad av Sweely den 2010-07-10 klockan 13:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vill inte krångla med betalning till usa och när man väl har en sajt som är svensk kan man ha den på svensk webbhotell, varför ska man betala amerikanare för ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|