FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Att öka volymer är bra.
Men som du själv säger så drar det upp allt annat också. Större lager, fler anställda, större risker osv osv... Lönsamheten 'r inte motiverat till den "stora" omsättningen som krävs för att vindbehålla samma avkastning som tidigare. Porr...det är en annan sak det ![]() Vi har iofs inte sålt sådana rullar...men marginalen var bra mycket bättre. När vi börjande i slutet av 90-talet var volymkravet minst 50st av varje "mainstream" film för att erhålla 30% på Region 1 filmerna. Då tillkom, frakt,tull,försäkring och momsen. Men endast 10st av varje "gymnastik-film" för att erhålla 70% 1999 det var tider det.... Heheheheh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
angaende porr.
jag driver en porrsida har i usa dar man registrerar ett konto och far betala 3 USD for en hel rulle. filmerna koper jag igenom att bolag i usa som producerar porrfilmer och sen laddar jag upp dessa pa sidan. driver ocksa en gratissida med porrfilmer, men dar kor jag annonser och jag gar plus ocksa. ser man i sverige sa ar det underligt att bolaget homeenter tjanar sa bra nar man idag kan ladda ner filmer fran natet. discshop lika dar, gar bra for det bolaget och aven megastore. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Discshop har ju iofs Bonnier i ryggen och MegaStore har sist jag kollad NextStop i ryggen.
Så det är klart att det är andra villkor....för dem. Men "fysiska" filmer på skiva är på väg att dö ut. Men Du, du sitter förhoppningsvis på en "ticking-business" dvs pengar ticker in hela tiden.. Vilket är bra ![]() Jag har varit i kontakt med en del bolag och de har inte varit mogna för en "download" tjänst som kan säljas över disk i butik osv... Man betalar per film osv... Men slipper transporter och annats... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
varje manad far jag val in kanske i snitt 9.000 USD och upp till 11.000 USD, olika men oftast dar ligger jag. kor aven blu-ray ocksa, men da ar det 5 USD/film. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|