FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt bra inlägg Conny, tack för hjälpen. Undrar lite hur du fick fram siffran 12,2, lite trött i dag ;P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Sen tycker jag att dina övriga kostnader, som uppgår till MINST 125000 är en kraftig överdrift. Jag har drivit företag i snart två år, och jag har inte ens kommit upp i 125000 totalt, investeringar och en hel del resor inräknat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker också att Conny skriver fantastiska inlägg, men ibland är du lite väl bestämd.
Siffran minst 125.000:- håller jag inte heller alls med om. Jag betalar en bra bit under 10.000:- för revision och sånt. Då ska jag ha 115.000 kvar. Kontorsplats på kontorshotell, 2000:- / mån = 24.000:-. Fortfarande 91.000 kvar. Har hittills förbrukat en dator per ungefär 3 år, så en kostnad på max 7500:- per år. Sen är det väl lite andra kostnader, frimärken, lite kaffebönor, kuvert och annat. Men att kategoriskt påstå att det det kostar minst 125.000:- är lite fel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sammanfattning till Octopussy: Ta inte för lite betalt. Det mår varken du eller dina kunder bra av i förlängningen! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|