FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tack för många bra tips!
Citat:
Vi är inte riktigt på det klara med hur länge vi ska vara borta ännu. Bäst verkar ju vara att åka en torsdag så inte allt är stängt hela tiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tallin Estland är sjysst för en kärleksweekend
![]() Men ta flyget annars går halva resan till en sur båt. Boka tidigt så får man en bra deal med t ex www.Norwegian.se Trevlig arkitektur, shopping och billiga spa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kommer ni vilja hitta på något på kvällen som att gå ut och äta eller dylikt? Eller ska ni bara ligga inne på hotell rummet och mysa?
![]() tror jag har några tips annars! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
åk till wien, den perfekta staden, shopping, kultur och massor av god mat och dryck för att inte tala om alla smaskiga desserter
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu vet jag inte vad ni har för intressen men att som par åka till Åre på våren är väldigt mysigt. Ni behöver inte gilla skidåkning då det finns en hel del andra aktiviteter att roa sig med, allt från skoteråkning till spabesök. En hel del bra hotell finns det också för alla smaker, nya Copperhill är perfekt för en mysig weekend med lyxkänsla, men det är kanske inte det billigaste direkt. Du får dock PS3 på rummet att roa dig med när tjejen har somnat =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Visby eller Nyköping kanske? Lagom stora, inte så långt bort. (Visby låter kanske helknasigt den här tiden på året, men jag var där med tjejen i november förra året.. regnigt och ruskigt, men grymt mysigt). Uppsala om ni vill till nåt lite större, och de bör väl ha okej öppettider på helger också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Paris är inte helt fel som par.
Prag är otroligt vackert. Jag är ganska oimponerad av kända byggnader och arkitektur, men Prag är något speciellt, i alla fall minns jag det så. Världens bästa öl har dom också. Barcelona kanske också kan vara något. I Sverige har jag inga tips om sthml och gbg går bort...vill ni besöka butiker så är väl utbudet ganska likriktad i Sverige. Det är samma kedjor överallt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Röros i Norge är underbart innan Jul
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lund är en väldigt vacker och mysig stad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Åk till Flen! Det händer inte ett skit här, lungt och skönt!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|