FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hehe, det var ett mycket undvikande svar
![]()
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu brukar ju iofs det uttrycket syfta på ett samarbete och jag hoppas att det inte finns någon kartellbildning inom denna bransch. Annars brukar ju konkurrens snarare vara av godo.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Innan denna diskussion spårar ur helt tänkte vi att vi ska reda ut vad som hänt och vad som kommer att ske närmaste tiden. Folkia/Kredit365 avslutade som bekant sina program hos zanox tidigare i höst. Efter detta så har vi slutfakturerat kund och vi inväntar betalning. Av olika anledningar så är detta lite försenat vilket naturligtvis inte är bra för våra publishers. Vi beklagar verkligen detta. Förseningen beror dels på att våra faktureringsrutiner brustit under semesterperioden vilket inneburit att Folka/Kredit365 inte fått sina fakturor förrän i slutet av augusti och början av september. Dessa kommer givetvis att betalas till fullo och publishers bör få dessa pengar senast med nästa månads utbetalning. Vi vill understryka att det inte förekommer några problem gällande dessa pengar. Vi beklagar än en gång förseningen av er provision. Om ni har några frågor så är ni välkomna att kontakta antingen: Tomas Bäckman Executive Sales Director Scandinavia [email protected] Mobil: +46 (0)707 607 242 Tel: +46 (0)8 441 52 37 Eller Per Johansson Head of Sales Operation Scandinavia [email protected] Mobil: +46 (0)739 62 89 89 Tel: +46 (0)8 441 52 34 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vill förtydliga att det INTE är Zanox jag kritiserar och tycker illa om. Tvärtom, Zanox tillhör de få nätverk som åtminstone jag har förtroende för. De svenska gänget är professionella i sina kundkontakter och det är min erfarenhet att de gör allt som står i deras makt för att lösa uppkomna problem.
Och vi publishers behöver ju inte veta alla turer i deras förhandlingar med annonsörer eller ens ha synpunkter på vilken nivå de lagt sin diplomati, bara vi får betalt och det på utsatt tid, annars måste de liksom andra meddela och ge en förklaring så fort som möjligt. Så har inte skett i fallet Folkia och Kredit 365, därav mitt första inlägg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag syftade inte på det (kartell delen alltså), utan snarare att fakturan försvunnit i havet av fakturor till diverse nätverk.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|