FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi har fått räkningar för september, mao verkar dom tycka att vi ska betala för en månad EFTER bolaget gick i konkurs. Hur fasen går det ihop?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Konkursförvaltaren har drivit företaget vidare under utredningstiden och det finns affiliates som marknadsfört annonsörerna under samma tid, bl.a. undertecknad. Dvs, business as usual och annonsören ska betala för de leads och sales de fått via AIs publicister.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Menar du att dom aktivt försökt plocka in nya affiliates? Menar du att dom aktivt underhållt de affiliates som finns, för att få dem att stanna kvar i nätverket och kanske tom använda AI mer? Menar du att dom svarar på mail? Hade det funnits några affiliates kvar och vi fått några lead/sales så hade jag inte varit lika upprörd, men att skicka en räkning (månadskostnad) för att man fått finnas kvar i ett konkursbo är ren bullshit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha, ja det var lite fräckt men konkursförvaltaren verkar lite efterbliven så vem blir förvånad
![]() Ring Lars och be om support för Adtrax nu! Jag ska nog ringa själv och be om lite tips om hur man lägger upp banners osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har väldigt svårt att förstå att man låter annonser för ett nätverk som gått i konkurs ligga kvar.
Hur tänker man då? Känns lite som att kissa sig själv på benet för att få upp värmen.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tycker iofs det är okej att det drivs vidare eftersom KK-förvaltarens ambition är att sälja verksamheten till någon annan så ett totalt stillestopp vore inte smart.
Att däremot fakturera fasta kostnader för kunder där alla affilliates har dragit känns.... komiskt? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någonstans finns det också ett hopp om att någon köper företaget och betalar (en del av) konkursboets skulder till affiliates. Och kan då mitt lilla bidrag - helt utan uppoffring eller urinering - förbättra förutsättningarna för detta, så är mitt agerande lättare att förstå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som kan se att utbetalning är på gång för det som genererats efter konkursen? Inte jag
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|