FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror inte heller DMOZ kommer vara borta om två år. Ligger rankad på plats 235 på Alexa. Med all den trafiken är värdet högt och läggs inte bara ner på en vänster. Däremot blir den kanske kommersiell eller säljs.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Grattis Robert, jag verkar inte ens få automatiserade svar längre
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Sedär, nu fick jag faktiskt tillbaka en avslagen ansökan.
Anledningen? Jag har inte fyllt i "alla" mina webbplatser som jag driver. Dvs det räcker inte med att fylla i de webbplatser som är relevanta för kategorin (jag ansökte i en kategori som är relaterad till en av mina webbplatser och angav explicit vilka webbplatser i den nichen jag driver). Håller med Robert om att de borde ha någon slags möjlighet att komplettera eller iaf få tillbaka de värden man fyllde i första gången i avslagsbrevet. Har ingen lust att försöka igen just nu, men får kanske göra ett nytt försök senare.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De två senaste gångerna jag ansökte så har det inte hänt mycket.
Efter första gången så skulle man i slutet fylla i om man tidigare varit administratör. Vilket jag varit (men kommer inte ihåg användarnamn eller lösenord). Eftersom jag fyllde i det slutade det med att ansökan inte skickades överhuvudtaget. Andra gången ett halvår senare så ansökte jag igen med ännu en seriös ansökan (tog en stund), men när allt var klart så stod det att ansökningstjänsten var ur funktion och så försvann den ansökan ut i tomma intet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har legat ideras kö i över 15 månader den enda responsen jag fått är från deras forum för äver 6 månader sedan att jag fortfarande står i kö och att det snart är min tur!...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har legat ideras kö i över 15 månader den enda responsen jag fått är från deras forum för äver 6 månader sedan att jag fortfarande står i kö och att det snart är min tur!...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Du kanske retade upp dem genom att dubbelposta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar som om det är en klubb för inbördes beundran tycker jag.
Vissa sajter med massor av affiliatelänkar kommer med medans andra inte pga att det finns just affelänkar. Det känns inte som om de är objektiva i sina bedömningar. Jag vet fler än mig som fått avslag pga detta medans andra bara gnällt lite i forumet om att de bla finns med på andra länders dmoz med liknande sidor och att de inte borde behöva vänta längre. Surt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|