Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Syno - vad är det?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-18, 21:38 #11
Syno.se Syno.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 2
Syno.se Syno.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 2
Hej,

Jag heter Christian Jonsson och representerar Syno.se. Sett att det dykt upp några frågor här som jag givetvis vill att ni ska få svar på.

Syno är något som vi körde en testrunda med för dryga året sen, där några Annonsörer fick prova på plattformen och säga vad de tyckte. Efter några månaders testning plockade vi som planerat ner plattformen för att göra en del ändringar och vidare utveckling efter feedback.

Idag ligger Syno.se uppe med sin första skarpa version och vi har fått in mycket bra feedback från användare som vi lägger stort värde i för att vi ständigt vill förbättra oss. Och vi sitter redan och bygger på en ny uppdatering där mycket av det innehåll som vi fått i feedback återfinns.

Syno.se ägs av BraMarknadsföring AB, www.bramarknadsforing.se. Vi är medvetna om att det är fattigt med information på Om oss & Kontakta-sidan på syno.se men det blev tekniken som fick gå först i detta fall. Men mer information finns i den kommande uppdateringen.

Är ni intresserade av ett samarbete, ge oss feedback eller vill veta mer kontakta mig på [email protected]. Vi ser fram mot ett spännande år.

PS. Christian Litzell är någon annan. DS.
Syno.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017