FAQ |
Kalender |
2008-06-22, 23:18 | #11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har pillat på den där HTCn, den är mysig
|
|||
Svara med citat |
2008-06-22, 23:21 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
jag är helt galen i min iPhone Fortfarande.. hahah
|
||
Svara med citat |
2008-06-23, 11:01 | #13 | ||
|
|||
Banned
|
HTC och Qtek är väl same shit?
Dom hette väl Qtek och bytte sen namn till HTC? --- Hur som helst, en iPhone is the shit... |
||
Svara med citat |
2008-06-23, 11:53 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade definitivt vald HTC:n. Jag har iofs ingen iPhone, utan bara en iPod Touch och så speciellt är den inte. Den är häftig i början, men sedan blir det bara jobbigt med allt. Innan jag köra jailbreak på den så var det enda häftiga att det var touch screen.
Jag har dock pillat på en kollegas iPhone, och det känns som att den ändå behöver ett par år till på sig att mogna. |
||
Svara med citat |
2008-06-23, 12:51 | #15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ni som testat båda. Hur lätt är det att skriva på dem? Är det lätt att tex föra anteckningar eller skriva kortare mail?
|
||
Svara med citat |
2008-06-23, 13:34 | #16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-06-23, 14:16 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-06-23, 16:02 | #18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-06-23, 18:42 | #19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vimp: HTC touch diamond har exakt samma tangentbord, typ. Så där är det ju ingen större skillnad.
Touch diamond har ett par negativa sidor: Verkar seg och användargränssnittet verkar inte riktigt hålla måttet i mina ögon även om det må vara snyggt. Den saknar också 3,5 mm uttag och kameran är ju inte mycket att hurra för. Iphone har ju främst två stora svagheter: Storleken (!) och kameran där det första gör att den faller bort helt för mig. |
||
Svara med citat |
2008-06-23, 19:47 | #20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inga svenska tecken? Ingen MMS? Skämtar ni?
Jag har testat Iphone lite och tyckte den var snygg och bra, framför allt webbläsaren verkade riktigt fin, men den är, förutom designen, helt klart inte i klass med HTC Touch Cruise (som jag har). Kan ju tänkas bli bättre med nya Iphone, men jag ser HTC som arbetsmaskiner och Iphone som lekmaskiner. Med HTC kan jag styra alla servrar etc på distans, men knappast med Iphone... Men snygga är de.
Svara |
|
|