Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Spray ?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-06, 15:45 #11
bakgrund bakgrund är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 10
bakgrund bakgrund är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 10
Spray Webcenter Tripod

Jag använde mig av spray under ett år, dom första 7-8 månader fungerade det bra.
Men när min websida blev populärare ökade således bandbredden, då började problemet.
Min sida kräver mycket bandbredd (Trafikförbrukning), ca 550 stora skrivbordsunderlägg.

Ett plus ska jag nämna, det är att man kan själv ändra på bandbredd och utrymme via kontrollpanelen. När det fungerar.
I mitt fall hjälpte det inte att ändra bandbredd, även om att jag fick ett kvitto på mina förändringar ändrades inga inställningar.
Jag gick så långt att jag kryssade i rutan.
(Vill jag att min hemsida fortfarande ska vara online och jag accepterar att bli debiterad extrakostnader. (39.20 Kr/GB))

Men även det hjälpte inte, min sida stängdes av ändå.
Efter tredje gången som min sida stängdes ner, och var avstängd i två veckor.
Då skrev jag till dem att jag hotar att byta webbhotell om ni inte startar upp och ändrar mina inställningar manuellt.
Av ett tiotal brev fick jag bara två svar. Och svaren var vi kan inte se att du har beställt extra bandbredd.
Fast att jag har skicka verifikationer på beställningarna.
Och det var min fråga till dem, varför syns inte mina beställningar. Denna fråga har jag inte fått svar på ännu.

Efter ca en måndan efter att jag har byt webbhotell, kom ett svar på att dom har ändrat mina inställningar, och nu ska allt fungera igen.

Men då var det redan för sent för deras webbhotell, på det nya webbhotellet kunde jag själv flytta på min DNS. Tack och lov för det!

Jag använder mig av ett flertalet olika webbhotell, och aldrig har ett svar från dem tagit mera en ett dygn.
bakgrund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-06, 15:53 #12
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 727
Netland har nu utökat sin prislista lite, så att även tilläggstjänster är med. Är det något ni saknar information om så är det bara att maila eller PM:a mig.
foks är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-12, 15:33 #13
JonasOs avatar
JonasO JonasO är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 203
JonasO JonasO är inte uppkopplad
Medlem
JonasOs avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 203
Jag har testat spray på några mindre projekt och jag kan inte rekomendera dom, sitter just nu med ett mail om att jag inte kan utöka min bandbredd eftersom mitt kreditkort är spärrat av deras ekonimiavdelning.?!?

Jag har frågat varför och de hade inget svar, men de skulle återkomma. Efter en vecka mailade jag igen eftersom det började bli lite kritiskt med bandbredden, och nu idag sa de att de skulle fixa det tills imorgon. Jaja, den som lever får se.

Väldigt dålig service på Spray. Som tur är har jag inte så mkt kvar hos dom längre.


Mvh Jonas
JonasO är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017